צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בכפר יונה - לבחור בקלות

אירוע בכפר יונה יכול להתאים לאלו המעוניינים לחגוג אירוע באזור השרון, הקרוב גם למרכז הארץ וגם לצפון הקרוב, כך יוכלו כל האורחים להגיע בנוחות ולחזור הביתה בשלום, לאחר שחגגו עדלאידע באירוע שלכם.

חתונה. בת/בר מצווה. אירוע חברה. מסיבות שונות, מסיבת רווקים/ רווקות, יום הולדת רב משתתפים, או כל סיבה אחרת. לא ממש משנה, כפר יונה יכול להציע לכם את כל האפשרויות שאתם מבקשים, במחירים נוחים במיוחד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מה חשוב לדעת על אולמות אירועים בכפר יונה?

לקראת האירוע שלכם ועל מנת שלא תופתעו, הנה לפניכם כמה דברים חשובים שיש לבדוק עם בעלי האולם:

    • רישיון עסק בתוקף וביטוח צד ג' המכסה תאונות. חשוב להתעקש לראות את הרישיון פיזית. 
    • ביקור באולם המיועד בזמן אירוע מתקיים, בין אם מדובר באמצע שבוע בערב או חתונה ביום שישי בצהריים. כך תוכלו להתרשם יותר מהאופן בו מנוהל האירוע, הניקיון, צוות העובדים והמלצרים וכל דבר נוסף שחשוב לכם שיהיה באירוע שלכם.
    • כמות המוזמנים. חשוב לבדוק מה כמות האורחים שהאולם יכול להכיל באופן בו יהיה נעים ונוח ולא צפוף ודחוק (שלא לדבר על תורים בחדרי השירותים, בבופה, או בסביבת הבר)
    • סידור השולחנות והעיצוב. סידור השולחנות צריך להיות כזה שיאפשר תנועה נוחה בין האורחים ומרווחים מתאימים לכיסאות מסביב לשולחנות. כמו כן, חשוב לשאול האם העיצוב של האולם/ השולחנות, כלול במחיר האולם, או שישנה תוספת עבור עיצוב ופריטים נוספים משלימים.
    • רחבת הריקודים. הרחבה חייבת להיות רחבה וגדולה, כוללת תאורה ומערכת הגברה מתאימה, חשוב לבדוק עם בעלי המקום, מה כלול במחיר ומה צריך להשלים עם הדי ג'יי או כל ספק אחר.
    • שירותים. אחת הנקודות הרגישות ביותר בכל אירוע. מומלץ לבקר בהם בעת אירוע אמיתי ולבדוק את אופן ההתנהלות ביחס לכמות האורחים, זמני ניקיון וחידוש ניירות, סבון, פינוי פחי האשפה, או כל דבר אחר.
    • חניה. גודל החנייה/ סדרני חנייה, שילוט. יש לבדוק עם בעל האולם, כיצד מתנהל נושא החנייה. 
    • כמות המלצרים והצוות. עפ"י גודל האירוע וכמות המוזמנים שלכם. אתם לא רוצים שהאורחים ימתינו לאוכל או לשתייה, כמות מספקת של מלצרים/ ברמנים באירוע, יבטיחו כי הכל יזרום כמו שצריך. 
    • קייטרינג. מה עלות המנה ומה כלול בה. מה האלטרנטיבות לאורחים בעלי צרכים ספציפיים כמו צמחונים, שומרי כשרות וכדומה באולמות לברית ולאירועים משפחתיים אחרים.
    • נגישות לבעלי מוגבלויות. עבור מבוגרים, אנשים עם כסאות גלגלים. בדקו כי המקום ערוך עבורם בנוחות מרבית ועפ"י התקנים הנדרשים בחוק.

איך תמצאו את אולם האירועים הטוב ביותר בכפר יונה?

זו שאלה מצוינת, כיוון שהתשובה ממש כאן לפניכם. פורטל מקומות מיוחדים לאירועים עשה עבורכם עבודת מחקר מעמיקה במיוחד, וריכזנו את אולמות האירועים הטובים ביותר שיש בכפר יונה, המתאימים לכל סוגי האירועים שאתם רוצים. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס ללשונית/ הקטגוריה המתאימה, לציין אזור, כמות מוזמנים, מחיר למנה ותעודת כשרות. מנוע החיפוש שלנו יביא אליכם בלחיצת כפתור, את התוצאות המתאימות ביותר עפ"י הצרכים שלכם. הסתבכתם? יש לכם שאלות נוספות? צוות שירות הלקוחות שלנו ממתין לכם וישמח לסייע בכל הדרוש לכם מא'-ת' להפקת אירוע מושלם. 

תהנו!

דילוג לתוכן