צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בזיכרון יעקב - לבחור בקלות

אירוע בזיכרון יעקב הקסומה, הוא אירוע מיוחד בפני עצמו, המושבה הנעימה, עם ניחוחות היקבים מסביב והנוף הטוסקני הופכים אולמות אירועים בזיכרון יעקב לאטרקטיביים במיוחד!

מחפשים לחגוג אירוע מיוחד? אנחנו בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים נשמח לעזור לכם בכל פרט נדרש, על מנת לוודא כי האירוע שלכם יהיה בלתי נשכח!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

סוגים של אולמות אירועים בזיכרון יעקב 

לשמחתנו, המבחר שיש לנו של אולמות אירועים בזיכרון יעקב, הוא מגוון דיו על מנת שתוכלו לבחון אולם אירועים בזיכרון יעקב שמתאים לסוג האירוע שלכם.

חתונה, ברית מילה, בר/ בת מצווה, מסיבת חינה, ערב לעובדי החברה, אירועים בטבע, לזיכרון יעקב יש את ה-מקומות עבור כל סוג אירוע שתרצו. 

איך בוחרים אולם לאירוע בזיכרון יעקב?

בדיוק לשם כך עומד לרשותכם מנוע החיפוש המהיר שלנו:

בעמוד הבית, עליכם להזין כמה נתוני פתיחה בסיסיים לתחילת הסינון, כמו למשל:

  • מיקום האירוע.
  • כמות מוזמנים.
  • עלות מנה.
  • כשרות.

לאחר מכן, יעלו מולכם כל האולמות לאירועים בזיכרון יעקב , העונים על הקריטריונים שהוקלדו. פשוט, נכון?

לאחר הסינון הראשוני, ניתן להיכנס לפרופיל של כל אולם ואולם ולקרוא אודותיו, על הסגנון, האווירה, המקום, ועוד. לצד הפרופיל ניתן לראות תמונות מהמקום עצמו כמו גם, לקרוא חוות דעת של אורחים שהיו וחגגו במקום. 

אם אהבתם מקום מסוים גם בסביבת זכרון יעקב כמו מקום שמציע חתונה על הים בקיסריה, זה הרגע להרים טלפון ולתאם פגישה, בזמן אירוע מתקיים. 

מה חשוב לדעת לפני שסוגרים אולם לאירוע בזיכרון יעקב?

רגע לפני שאתם יוצאים לפגישה, או אולי כמה רגעים לפני כן, מומלץ להכין רשימה של צרכים ודרישות מהמקום הנוגעים לאירוע הפרטי שלכם, חשבו על כל פרט ופרט שחשוב לכם, כמו עיצוב מיוחד לשולחנות, כניסה משודרגת, מערכת הגברה, תאורה, או כל דבר אחר, כאשר תשבו עם בעלי האולם, תוכלו להעלות בפניהם את כל הדרישות ולבחון האם מתאים לכם או לא.

הגעתם למקום. מה עושים?

אין כמו רושם ראשוני ולרוב הרושם הראשוני של אולם אירועים בזיכרון יעקב, מתחיל כבר בחנייה. ככל שהאירוע שכלם גדול יותר, כך החנייה צריכה להיות, כמובן עם נגישות לבעלי כסאות גלגלים.

  • מבואת הכניסה לאולם והאולם, האם מתאימים לסוג האירוע שלכם?
  • סידור השולחנות, העיצוב, ניקיון המקום וניקיון חדרי השירותים, אזור הבר.
  • שימו לב לצוות העובדים ולמנהל האירוע- האם מקצועיים דיים ואדיבים לאורחים?
  • רישיון עסק בתוקף. אל תוותרו ודרשו לראות רישיון עסק בתוקף, שכן, במקרים של תאונות, או תקלות בלתי צפויות, חס וחלילה, תוכלו לקבל פיצוי עפ"י גובה הנזק שנגרם לכם. 
  • מה כלול במחיר? ישנם אולמות לאירועים בזיכרון יעקב, שבונים חבילת אירוע VIP ובה כלולים מרכיבים שיכולים לחסוך לכם זמן ועלויות מיותרות. בדקו אם באולם המיועד, ישנה אופציה שכזו. 

אירוע בזיכרון יעקב עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים

הפורטל שלנו נועד לשרת אתכם במקסימום ולוודא כי יהיה לכם כל הדרוש להפקת אירוע מושלם. היה ואתם מתקשים או קצת לחוצים, צרו קשר עם מחלקת ההפקות שלנו ונשמח לתת לכם מענה מקצועי ומיטבי ללא עלות, עד לשביעות רצונכם המלאה!

 

להתראות!

דילוג לתוכן