צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בדרום - לבחור בקלות

כאשר אנו מתכננים אירוע בדרום, מיד עולה בראשנו תמונה של מרחבים אינסופיים של נוף מדברי קדום ובראשיתי. אין ספק כי אלו הבוחרים לקיים אירוע באולמות אירועים בדרום, מבטיחים לעצמם ולאורחים שלהם, חוויה עוצמתית בלתי נשכחת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אולמות אירועים בדרום – חשוב שתדעו

החלטתם לקיים את האירוע שלכם באזור הדרום ואנו כאן לסייע ומציעים לכם את המבחר הגדול ביותר של אולמות אירועים בדרום ועדיין, ישנם כמה דברים טרם הסגירה שחשוב לדעת:  

מיקום אולם אירועים בדרום ודרכי הגעה

דרום הארץ נחשב לאזור מרוחק המצריך היערכות מאותם אלו המגיעים מרחוק. אם אתם רוצים לוודא שכולם יגיעו, מומלץ לבחון אופציית הסעה מאורגנת עבורם, כך יגיעו בזמן וגם יישארו עד לתום האירוע לחגוג אתכם. לאלו המגיעים ברכבים פרטיים- יש לוודא כי החנייה נגישה נוחה, ורחבה דיה עבור כולם. 

אם רוב האורחים מגיעים מרחוק ואין באפשרותכם לתאם הסעות, אולי כדאי לחשוב שנית, האם המיקום מתאים לכולם, הרי לא תרצו לחגוג את האירוע שלכם עם מעט מוזמנים. ישנם גם אפשרות לקיים חתונה בטבע עם לינה.

הגודל כן קובע!

בהתחשב בכמות המוזמנים שלכם, בדקו כי אולם האירועים בדרום, יכול להכיל את כולם, אם מדובר בכמות גדולה של אורחים, או אם מדובר באירוע מצומצם ואינטימי.

אולמות אירועים בדרום עם רישיון עסק בתוקף

התאהבתם במקום? מצוין, בקשו לראות רישיון עסק בתוקף. לא חסרים הסיפורים על תקלות, או תאונות חלילה שקרו באירוע ונדרש כיסוי או פיצוי. ללא רישיון עסק – תישארו עם עגמת הנפש בלבד ולא יהיה מי שיפצה אתכם על הנזקים.  

אוכל. אופי התפריט ואופן ההגשה

אמנם כיום, הבופה נחשב מקובל, אך אם אתם מעוניינים בסוג אחר של הגשה, כמו הגשה אישית לשולחנות או חופשי על הבר, יש לבדוק האם אולם האירועים מספק זאת.

סוג התפריט גם הוא מהווה משקל בהחלטה הסופית. ישנם אירועים המבוססים על טהרת תפריטי קונספט כמו תפריט חלבי, צמחוני, טבעוני, או קרניבורי לאוהבי הבשר. אל תשאירו מקום לשאלות – וודאו זאת טרם הסגירה ותאמו מועד לטעימות. מומלץ להגיע עם חברים, או בני משפחה, לחוות דעת נוספת. 

דיסקו על רחבת הריקודים

גם כאן חשוב לקחת בחשבון את כמות המוזמנים ולבדוק כי רחבת הריקודים יכולה להכיל את כולם באופן בו יוכלו לנוע בחופשיות מבלי להיתקל אחד בשני. 

ספקים שונים ואנשי שירות נלווים

לכל אירוע ישנו האופי שלו וההפתעות אותם מארגנים בעלי האירוע עבור האורחים. קחו בחשבון כי המרחק וזמן ההגעה, הינם חלק בלתי נפרד מעלות הספק, כמו הדי. ג'יי. הצלם והצוות, וכדומה. מומלץ לבחון אפשרות לסגור ספקים הקרובים לאולם, מה שיבטיח כי יגיעו בזמן ולא יגבו תוספות תשלום על זמן הנסיעה והמרחק. 

 CALLEVENT – מקומות מיוחדים לאירועים

כך או אחרת, בחירת אולמות אירועים בדרום מצריכה אופרציה ותיאום ואנו כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה.

אנו מתמחים במציאת מקומות לאירועים בדרום ובכל הארץ, אשר יתאימו לכל דרישה שלכם.

הרשו לנו לחסוך לכם כאבי ראש מיותרים. היכנסו לאתר ובדקו את האופציות השונות, אשר מתאימות גם לכיס וגם לאופי שלכם.

תיהנו!

דילוג לתוכן