צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים בבת ים - לבחור בקלות

חוגגים אירוע מיוחד? חתונה? בת/בת מצווה? מסיבת גיוס/ שחרור? יש לנו את המקום המתאים לכם בדיוק! אולמות אירועים בבת ים, יכולים להציע לכם אולמות מעוצבים, גדולים או קטנים, ליד הים או במרכז העיר. כל מה שתרצו. רק תבחרו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

היכן מוצאים אולמות אירועים בבת ים?

אנחנו אוהבים לפנק את הגולשים אצלנו בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים ולכן הבאנו עד אליכם בלחיצת כפתור, את מיטב אולמות האירועים בבת ים, מהם תוכלו לבחור את האולם המתאים ביותר עבור האירוע שלכם.

אנו מציגים בפורטל אך ורק אולמות אירועים בבת ים, אשר עומדים בקריטריונים של איכות. איכות בשירות. איכות במקום. איכות במחיר. תוכלו למצוא אולמות לאירועים באזור המרכז של עד 200 איש ואולמות שמכילים גם הרבה יותר. בנוסף, ישנה אפשרות למצוא ספקי שירות נלווים להם אתם זקוקים, לשם הפקת אירוע מושלם. כל זה, בלחיצת כפתור אחת. איך עושים את זה? בחלוניות המתאימות, יש לציין מס' מוזמנים צפוי. מחיר למנה. כשרות. 

מנוע החיפוש שלנו ידאג לאתר לכם את התוצאות הטובות ביותר, ואם ישנם ברורים נוספים לאירוע, תוכלו לצור קשר ישירות עם בעלי המקום ולבחון את מה שצריך.

מה חשוב לדעת על אולם אירועים בבת ים?

  • היות וישנם סוגים שונים של אולמות אירועים בבת ים, חשוב לדעת ראשית, על איזה אירוע מדובר ומה גודלו (כמה מוזמנים צפויים להגיע לחגוג אתכם). בהתאם לכך, תוכלו לסנן את האולמות שאינם מתאימים בגודלם.
  • סוג האירוע. לכל אירוע יש את האופי שלו וחשוב כי האולם יהיה מעוצב בהתאם לצורך ולסגנון שאתם רוצים. גם כאן האפשרויות רבות וכולן מומלצות על ידנו. 
  • רישיון עסק של אולם האירועים. לא חותמים על אולם עד שלא רואים רישיון עסק בתוקף. כל תירוץ לא יתקבל. רישיון עסק מבטיח לכם כיסוי ופיצוי במקרים של תאונות בלתי צפויות, חס וחלילה, או הפתעות בלתי נעימות אחרות שעלולות לקרות. 
  • ביקור במקום. החלטתם על מקום, אל תוותרו על ביקור בו ועדיף בזמן אירוע חי. רצוי לבחון את החנייה- האם גדולה ומסודרת מספיק. הכניסה לאולם – האם נוחה ומתאימה גם לאנשים עם מוגבלויות (כסאות גלגלים וכדומה). עמדת הקבלה/ סידורי השולחנות/ המעברים. חדרי השירותים – זו נקודת התורפה בדר"כ, לכן חשוב לבקר בהם ולבחון האם נשמרים נקיים לאורך כל האירוע, על כל המשתמע מכך (ניירות טואלט, ניגוב ידיים, נקיון תאי השירותים). ודבר חשוב נוסף ולא תמיד בסדר עדיפות – בקשו לבקר בתוך המטבח, בחלקים האחוריים של האולם, שם תוכלו לראות האם רמת ההקפדה שראיתם באולם עצמו, נשמרת ומוקפדת גם מאחורי הקלעים. 

הפקת אירועים עם פורטל מקומות מיוחדים לאירועים

אנו מבינים כי הפקת אירוע, בין אם מדובר על אירועים עסקיים או פרטיים, יכולה להיות חוויה מלחיצה מעט ולכן, אם תרצו, או תתקשו מעט להרכיב את האירוע, על שלל הפרטים הנדרשים לכך, צוות ההפקה המקצועי והמנוסה שלנו בפורטל, ישמח לסייע לכם בהפקת ה-אירוע ה-מושלם עבורכם ועבור האורחים המוזמנים שלכם.

צרו קשר כבר עכשיו, מחכים לכם!

תיהנו!

דילוג לתוכן