צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים באור יהודה - לבחור בקלות

חתונה? ברית? בריתה? בר מצווה? מחפשים אולמות אירועים באזור המרכז? אנו מזמינים אתכם להיכנס לפורטל מקומות מיוחדים לאירועים, לבחון אולמות אירועים באור יהודה, שמהווה אלטרנטיבה מוצלחת ביותר לתל אביב ולערים אחרות ויקרות יותר באזור המרכז.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אולמות אירועים באור יהודה. כך תמצאו את האולם המושלם!

אחת המשימות הקשות ביותר לאלו החוגגים אירועים, היא במציאת האולם המתאים. ישנן כמה דרכים לעשות זאת, האחת- לשאול חברים/ מכרים/ בני משפחה על אולם אירועים באור יהודה בו חגגו את האירוע שלהם בין אם מדובר בחתונה או מקומות לשבתות חתן, השנייה והיותר כדאית לכם, היא להיעזר במנוע החיפוש שלנו, עליו עמלנו רבות על מנת שיהיה לכם קל ונוח לאתר את האולם וכל זאת מבלי לצאת מהבית.

תחילה עליכם להזין בחלוניות המתאימות את הנתונים הבאים: מקום. כמה מוזמנים. עלות מנה וכשרות. מנוע החיפוש יסנן עבורכם את אולמות האירועים באור יהודה הטובים והמומלצים ביותר. כעת תוכלו לעבור על כל המקומות, להיכנס לעמודי הפרופיל ולקרוא אודות האולמות, לראות תמונות, חוות דעת של אורחים שחגגו באולם. ראיתם כמה אולמות שמצאו חן בעינכם? מצוין! צרו קשר עם בעלי המקום ותאמו פגישה על מנת שתוכלו להכיר מקרוב ולראות במו עיניכם את המקום ולקחת החלטה מיטבית האם המקום מתאים או לא. 

מי מחפש אולם לאירוע באור יהודה?

כמובן שהעיר היפה מציעה לכל תושביה את מגוון האולמות הנפלאים לאירועים, אך גם כל מי שגר מחוץ לעיר, באזור המרכז, מתאים לחגוג אירוע בעיר ולחסוך בעלויות מול הערים הגדולות הסמוכות לה. 

אירועים שונים כמו:

  • אירוע חברה לעובדים.
  • אירוע יח"צ / קד"מ.
  • מסיבת גיוס/ שחרור.
  • בר / בת מצווה.
  • מסיבת חינה.
  • חתונה.

ואירועים נוספים אחרים. לאור יהודה יש אולמות לכל אירוע בכל גודל, החל מ- 50 מוזמנים ועד אולמות אירועים עם גן עבור 1500, רק תבחרו.

אולמות אירועים באור יהודה. מה חשוב לדעת?

אחרי שראיתם את המקום ותיאמתם פגישה, חשוב להכין רשימה של בקשות/ דרישות לאירוע שלכם, על מנת שלא תשכחו ולו את הפרט הקטן ביותר.

  • מספר מוזמנים

כל אולם מציין את כמות האורחים לאירועים במקום. בהתאם לכמות המוזמנים שלכם- חפשו את האולם שיכיל את כולם. 

  • עיצוב וסידור שולחנות

האם ניתן לעצב באיזה סגנון שרוצים או לפי מה שהמקום נותן ואם יש לכם העדפה לסידור שולחנות- זה הרגע לציין זאת.

  • מה כלול בעלות המנה?

לעתים, אולמות לאירועים באור יהודה מציעים חבילות עם שירותים נוספים הכלולים במחיר, כמו- עיצוב חופה, הזמנות ומפות הגעה לאירוע, תאורה ממוחשבת ברחבת הריקודים וכדומה.

  • רישיון עסק וניירת ביטוחית נוספת

רישיון עסק הינו תעודת ביטוח שתכסה אתכם במקרים של תאונות או תקלות, כמו גם אישור כיבוי אש ואחרים.

פורטל מקומות מיוחדים לאירועים – לאירוע המושלם שלכם

זקוקים לעזרה, ייעוץ? אין בעיה. צוות הפקה מנוסה מטעמנו, ישמח לייעץ לכם בהפקה מושלמת וללא עלות!

צרו קשר כעת. 

דילוג לתוכן