צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אולמות אירועים במכבים רעות - לבחור בקלות

מכבים רעות- שני יישובים שאוחדו למועצה מקומית אחת, הממוקמת באזור המרכז, ליד מודיעין. 

מכבים רעות משלבת בחובה את קצב העיר ופסטורליית הטבע גם יחד, כך שאם אתם מבקשים לחגוג אירוע באולם במכבים רעות, אתם נהנים מכל העולמות- גם קרוב לבית, גם מבחר מקומות מיוחדים בסגנונות שונים, בעיצובים שונים וגם, מחירים פחות יקרים מאלו שבתל אביב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מגוון אולמות אירועים במכבים רעות

אירוע חברה ל- 1500 איש. אירוע עסקי/ יח"צ, כנסים, מופעים, חתונה מושקעת, בר מצווה חגיגית, חינה, ברית מילה ועוד. כל סוג אירוע שתרצו, תוכלו לחגוג בגדול באולם אירועים במכבים רעות, אירוע באוויר הפתוח, באווירה אלגנטית, מתחמי אירועים מפוארים ומושקעים ביותר, מותאמים לכל סוגי האירועים ועוד אחרים.

על מנת לבחור את אולם האירועים המתאים לכם, אנו מציעים לכם לבדוק את האפשרויות אצלנו בפורטל מקומות מיוחדים לאירועים, אנו בטוחים שתוך דקות ספורות, תמצאו את המקום שלכם לאירוע המושלם!

איך בוחרים אולם לאירוע במכבים רעות?

בפורטל מתחילים את החיפוש עם הזנת נתונים ראשונים של כמות מוזמנים, אם מדובר על אירוע גדול או חתונה קטנה. מיקום. עלות מנה וכשרות. בלחיצת כפתור, יעלו כל האפשרויות המתאימות, מהן תוכלו לסנן את המועדפים עליכם.

לאחר מכן, נא היכנסו לתוך עמודי הפרופיל וקראו אודות המקום, חוות הדעת שכתבו אורחים שונים וכמובן תמונות מהמקום. במידה ומה שקראתם מתאים לכם ואהבתם את התמונות, צרו קשר ישירות עם בעלי המקום ותאמו פגישה בזמן אירוע מתקיים. 

מה חשוב לדעת על הפקת אירוע במכבים רעות?

  • מה חשוב לכם? הכינו רשימה של צרכים ודרישות, על פיה תוכלו לוודא כי האולם אכן עונה על כל הקריטריונים שלכם. 
  • כמות אורחים. בין 100 ועד ל- 2000 (ויש אפילו יותר), חשוב לבדוק כי המקום מסוגל לארח כל כמות אורחים באופן נעים ומרווח, בין אם באופן הישיבה וסידור השולחנות באולם או אם זו חתונה ביקב, אזור הבופה/ בר ובין אם באזור רחבת הריקודים.
  • אזור החנייה. חשוב ביותר, בוודאי עם מדובר בכמות מוזמנים גדולה. האם ישנם סדרני חנייה, האם החנייה נגישה לבעלי כסאות גלגלים. 
  • רמת ניקיון חשובה גם היא, בעיקר באזורים רגישים כמו חדרי השירותים, אזור הבר והניקיון הכללי. 
  • האם האולם מספק מפת הגעה/ הזמנות לאירוע. 
  • מה התפריט המוצע לאירוע. היות וישנו קהל אורחים מגוון ומעורב (משפחה, חברים של ההורים, וכמובן בני הנוער), בדקו מה מציע המקום לאירוע והאם התפריט עשיר ומגוון. 
  • רישיון עסק. חשוב לוודא כי המקום מחזיק ברישיון עסק בתוקף, על מנת לוודא כי במקרה של תאונה או תקלה (חס וחלילה), תהיו מכוסים ותוכלו לקבל פיצוי בהתאם לנזקים שעלולים להיגרם. 

אירועים עם פורטל מקמות מיוחדים לאירועים

ימי עיון, ימי הולדת, חתונות, בריתות, בת/בר מצווה, חינה, מסיבות חברה, בכל סגנון שתרצו ובכל מקום שתרצו, לנו יש הכל להציע לכם ויותר מכך, הפורטל מציע לכם להיעזר בצוות ההפקה המקצועי שלנו, ללא עלות! אנו נייעץ לכם ונלווה אתכם לכל אורך הדרך ונסייע בהפקת אירוע מושלם באולם מושלם!

צרו קשר כעת, 

להתראות בשמחות!!

דילוג לתוכן