צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
הגג לאירועים ברוטשילד
הגג לאירועים ברוטשילד
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות הגג לאירועים ברוטשילד

גג לאירועים בתל אביב – הגג ברוטשילד – גג אורבני ועיצובי לאירועים עד 80 איש באווירת קוקטייל ייחודית

מעוניינים למצוא גג לאירועים אשר יענה על הציפיות שלכם וברמה יוצאת דופן? בכדי למצוא את הגג אשר יגרום לכם להרגיש מאושרים ושמחים בצורה מרשימה למדי באירוע שלכם תוכלו פשוט לפעול בצורה כזו אשר תיקח בחשבון את האפשרויות הרבות שיעמדו לפניכם ובראשם ניתן למנות את האפשרות אשר תהיה בשם מציאת גג אשר נחשב לכזה שהגישה אליו תהיה נוחה למדי וזאת לצד כך שיהיה מדובר באחד אשר יהיה מאובזר בצורה מושלמת בעבור צרכי האירוע. גג לאירועים בתל אביב יכול להיות מושלם וזאת כאשר יודעים לבחור באחד הנכון.

לחגוג כל אירוע על רקע נופי תל אביב

אין זה משנה מהו האירוע שאתם מתכננים לקיים. במידה ותבחרו לקיימו אצל גג לאירועים בתל אביב אשר מכיל את האבזור הנכון וזאת לצד היותו נמצא במקום נגיש, תוכלו לראות כי האירוע כולו ילך בכיוון הנכון ואכן יהיה האירוע המוצלח של החלומות שלכם.

תוכלו לקיים כל סוג אירוע שתהיו מעוניינים בו וכלל ניתן למנות חתונה, בר מצווה, יום הולדת לילד או כל דבר אחר וכל זאת על רקע נופיה של העיר הלבנה. בכל אופן, כדאי לכם לעשות את המאמצים ולפעול בצורה כזו אשר מביאה בחשבון את כלל האפשרויות שלכם וזאת אומרת שכדאי לכם לבחון כמות גדולה למדי של מקומות שונים טרם אתם בוחרים בגג בו תקיימו את האירוע שלכם.

הגג ממוקם בלב ליבו של הסוהו התל אביבי, ובסמיכות לשדרות רוטשילד ויכול להכיל עד 80 מוזמנים.

המקום מיוחד במינו, צבעוני, אורבאני ומודולרי. בין אם מדובר בחתונה פרטית ואינטימית, אירוע עסקי או השקה של אלבום חדש, הצוות של המקום עומד לרשותכם.

הגג יוכל לספק לכם את החוויה השלמה וזאת על ידי כך שתוכלו ליהנות מכל מה שניתן להעלות על הדעת. החל מבר משקאות מפנק ועד צוות מלצרים אשר יודע במדויק כיצד לספק את אורחי האירוע ובצורה יוצאת דופן, כזו אשר אינה ניחנת בפשרות כלל וכלל. אז למה אתם מחכים?

לבירורים: 03-303-5060

  • כמות מוזמנים: - 80
  • טווחי מחירים: 150 - 350 ₪
  • כשר
  • אזור בארץ: מרכז

השאירו פרטים לצוות המומחים שלנו ונחזור אליכם בהקדם

ספקים מומלצים

צרו איתנו קשר

טלפון: 03-3035060

דוא"ל: info@hafakot.co.il

אזור בארץ: מרכז

מידע נוסף:
שעות פתיחה:
א'-ה': 9:00-19:00
ו': 9:00-12:00

דילוג לתוכן