03-3035060
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות אומן העל חושי – מרום מור

מופע על חושי של האומן מרום מור

מרום מור הינו אומן טלפתיה מהמובילים בארץ ובעולם והמופע הייחודי שלו מרתק את הקהל במשך שעה שלמה. המופע משלב בין אומנות החושים והטלפתיה לבין הומור תוך הצגת אפקטים מדהימים וייחודיים ברמה בינלאומית.

אם אתם מחפשים מופע לעובדי הארגון שלכם הגעתם למקום הנכון! מרום מור מופיע בפני מגוון של קהלים לרבות חברות וארגונים במגזר העסקי והציבורי ומתאים את תוכן המופע לאירוע שלכם!
הקהל של מרום מור משתתף במהלך המופע, נהנה מקטעי צחוק איכותיים ובעיקר נהנה מחוויה יוצאת דופן שנשארת איתם לאורך זמן.
מרום מופיע בפני חברות בארץ ובעולם, ביניהם ניתן למצוא את: חברת ביטוח, לקוחות עסקיים וחברות הייטק שונות, מכללות, אירועים ללקוחות פרטיים ועוד

קצת על מרום מור

עוד בילדותו מרום אהב את הבמה וגילה את הכישרון שלו לטלפתיה בגיל צעיר. מאז ועד היום הוא משקיע את כל זמנו בפיתוח אומנות החושים. הפרסום שלו בתחום הגיע לאחר שנפגש עם אומן החושים הבינלאומי אורי גלר, איתו פיתח את המופע הייחודי שלו.
מעבר למופע העל חושי, מרום מקיים הרצאות בתחום. לתפיסתו אומנות העל חושית אינה יכולת על טבעית אלא בלמידה של טכניקות. על בסיס הידע שצבר ועבודותיו בתחום, מרום מעביר בהרצאותיו ידע מעשי ושימושי בנושאים הבאים: טכניקות של השפעה, פענוח שפת גוף, מיומנות ליצירת מציאות וחשיבה חיובית ועוד. ההרצאה של מרום רום מועברת באופן שנון ומצחיק שסוחף את הקהל!

את החוויה הזו אתם לא רוצים לפספס!

לבירורים: 03-3035060

 

  • כמות מוזמנים: - 1000
  • כשר
  • צפון, השרון, מרכז, שפלה, דרום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

טלפון: 03-3035060

דוא"ל: info@hafakot.co.il

צפון, השרון, מרכז, שפלה, דרום

מידע נוסף:
שעות פתיחה:
א'-ה': 9:00-19:00
ו': 9:00-12:00

דילוג לתוכן