צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
אטרקציות לבת מצווה - לבחור בקלות

פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" הוא הכתובת עבורכם לבחירת אטרקציות לכל סוגי האירועים, בין השאר תוכלו להזמין בקליק מהיר ובמחיר משתלם אטרקציות מקוריות וחדשות לאירועי בת מצווה בכל הארץ. בפורטל תוכלו לקבל מידע מפורט ועדכני על כל האטרקציות לבת מצווה כדי לקבל החלטה שקולה ומשתלמת כלכלית, נשמח לסייע ולהתאים עבורכם את האטרקציות החדשות והמדליקות ביותר בהתאמה למאפייני האירוע ומיקומו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אטרקציות חדשות למסיבת בת מצווה

כדי לבחור אטרקציות לבת מצווה במרכז, בצפון או בדרום מומלץ לקרוא על החברה כדי לוודא כי היא מציעה שירות באזור. יש חברות המציעות שירות פריסה ארצית רחבה, ויש חברות המתמקדות באזור גיאוגרפי מסוים. כדאי לדעת כי בין האטרקציות המלהיבות והמקוריות ביותר לאירועי בת מצווה ניתן למצוא מתקני מתנפחים חדשים ובטיחותיים, בר מתוקים, תותחי קצף ושלג, עמדת מציאות מדומה, קיר גרפיטי וירטואלי, מראת צילום, עמדות צילום חדשות להפקת קליפים מקוריים ועוד.

קיים מגוון רחב של אטרקציות לשילוב באירועים , ישנן אטרקציות חדשות כמו מבוך לייזר בסגנון הסרט משימה בלתי אפשרית, בר אקטיבי לילדים (ללא אלכוהול), בועות צבעוניות בטעמים, תא צילום שקוף ומבחר רעיונות נוספים.

חבילת אטרקציות לאירוע

כדי לצמצם בעלויות הפקת האירוע אפשר להזמין חבילת אטרקציות בת מצווה, למשל חבילה הכוללת עמדות משחק, סימולטורים ועמדות מולטימדיה עם המשחקים החדשים והפופולריים ביותר בקרב ילדים.  כמו כן, כדאי להזמין אטרקציות מרגשות וייחודיות לכניסה מרשימה של כלת השמחה, לדוגמה כניסה בתוך פרח ענק, דרך לב המתפוצץ למאות בלונים בצורת לב, בכרכרה מלכותית וכדומה.

לייעוץ  צרו עמנו קשר בטלפון או באמצעות האתר, צוות פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" יסייע לכם לקבל החלטות חשובות ומשתלמות, השירות ללא עלות.

דילוג לתוכן