צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
חתונה ביום שישי בצהריים - לבחור בקלות

כיום ניתן למצוא אינסוף מקומות לחתונה ביום שישי בצהריים וההיצע הגדול עלול לבלבל אותך. פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" גיבש עבורך מספר מקומות לחתונה שיעשו לך סדר בבלגן ויעזרו לך להבין טוב יותר איזה סוג חתונה עדיפה לך מבחינת תקציב, מיקום, שירות וגודל האירוע. המבחר הגדול מבטיח לך אירוע בדיוק כמו שדמיינת ואף יותר…

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

אחד הטרנדים המובילים את ענף החתונות בארץ, הוא חתונה ביום שישי בצהריים. חתונת שישי מביאה משהו קצת שונה לטקס החתונה. המעמד פחות רשמי, החופה נעשית באור טבעי, באווירת שישי בצהרים. חתונה בשישי באווירת סופשבוע משוחררת, עם תחושת השבת העומדת בפתח מהווה אירוע שונה אך וודאי מוצלח. כדי לערוך חתונה ביום שישי בצהריים חשוב להתייחס למספר פרמטרים שיהפכו את החתונה לחוויה בלתי נשכחת.

חתונת שישי צהריים – באווירת הסופ"ש

מאחר ויום שישי הוא יום קצר וצפוף, חשוב להיערך מוקדם כדי להספיק להתאפר, להתארגן, להצטלם ולהגיע למקום לפני האורחים. בניגוד לחתונות ערב, בחתונות שישי הכל קצת לחוץ ולכן חשוב לסדר לוח זמנים, ולהקפיד לעמוד בו.

גם האורחים המוזמנים מגיעים פחות לחוצים ויותר רגועים, על מנת שגם הם יוכלו להיכנס לאווירה הנפלאה של סוף השבוע, כדאי לפנק את האורחים במתנה שתכניס אותם לאווירה הנכונה כמו: פרחים לשבת, חלות טריות וכו'.

טיפים לבחירת מקום לחתונת שישי בצהריים

הטיפ החשוב ביותר הוא בחירת המקום שיתאים לאווירה ומומלץ לבחור במקומות פחות פורמליים. ישנם מקומות שמתאימים לאירוע חורף. ובקיץ המבחר יותר עשיר ומגוון. בבחירת המקום, חשוב שתבדקו מה שעת סיום האירוע. יש מקומות המוגבלים בזמן בגלל השבת. גם האורחים שומרי המסורת צריכים להגיע הביתה בזמן. אם תרצו אירוע הנמשך אחרי כניסת השבת, יש מקומות לא כשרים שישמחו להמשיך את החתונה ללא מגבלת זמן.

דבר נוסף וחשוב הוא בחירת מקום לחתונה שהוא מרכזי ונגיש. וזמין גם למגיעים בתחבורה ציבורית. כמובן שגם העיצוב של המקום, התפאורה מערכת המוסיקה, צוות המלצרים ושאר העובדים הלוקחים חלק בהפקה חייבים להיות מיומנים ומקצועיים המכירים את עבודתם ויעניקו לכם חתונה מושלמת לחוויה בלתי נשכחת.

דילוג לתוכן