צרו קשר בוואטסאפ 03-3035060
לתכנון אירוע מושלם השאירו פרטים:
חתונה בבית כנסת - לבחור בקלות

אירועי חתונה בבית כנסת תמיד יהיו אינטימיים, מיוחדים ומרגשים הרבה יותר. משהו באווירה הקדושה והקסומה הזו גורם לנו להתכנס בעצמנו ולהרגיש כל זיז של אנרגיה שעובר במקום. פורטל "מקומות מיוחדים לאירועים" מכיר את הטרנד של פיצול החתונה ל-2 ולכן הכין עבורך מקבץ בתי כנסת אשר ידועים באטמוספירה העילאית שלהם. רק לא לשכוח כיפה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד
שירות האיתור והתאמה ללא עלות וב-❤

מחפשים מקום מקורי ומלא הוד והדר להפקת אירוע החתונה שלכם? מעוניינים להתחתן במקום אינטימי ומלא קדושה? ובכן, במקום עוד חתונה באולם או בגן אירועים תוכלו ליהנות מאירוע אינטימי ויוקרתי בבית כנסת. חתונה בבית כנסת נחשבת לטרנד החם ביותר בעולם החתונות והאירועים, כך ניתן לשלב בין אירוע יהודי ומסורתי על פי כללי ההלכה לבין אירוע טרנדי ואקסקלוסיבי

עלויות של חתונה בבית כנסת 

כאמור, אחד הטרנדים החדשים והמקוריים ביותר להפקת אירועי חתונה הוא לקיים את האירוע כדת משה בישראל בבית כנסת יוקרתי במיקום מרכזי. יש מגוון בתי כנסת לאירועים המציעים טקס כהלכתו בהנחיית רב מנוסה וצוות יעיל, כאשר אפשר לשלב בין חופה וטקס מרגש בבית הכנסת ולאחר מכן להמשיך למסיבה מושקעת ויוקרתית באולם אירועים או בגן אירועים, במועדון ובכל מקום אחר.

כדאי לדעת כי להפקת חתונה בבית כנסת מחיר משתלם וניתן לחסוך בעלויות הנדרשות להפקת אירוע נוצץ ויוקרתי באולם אירועים. יש בתי כנסת מפוארים בהרצליה, בתל אביב וביישובים נוספים המאפשרים לזוגות להתחתן במקום וליהנות מאירוע מרגש ומקורי, לאחר הטקס והחופה ממשיכים לאולם האירועים של בית הכנסת לסעודה ולהמשך החגיגה.

חתונות בבית כנסת – אירוע של פאר וקדושה

חתונה בבית כנסת מתאימה לכל הזוגות המתחתנים על פי כללי ההלכה היהודית, רב מנוסה מנחה את הטקס ומחתן את בני הזוג הנרגשים. יש בתי כנסת לאירועים המסוגלים להכיל מאות מוזמנים, למשל בית הכנסת המפואר בהרצליה פיתוח המסוגל לאכלס עד 700 מוזמנים, בית הכנסת הגדול והעתיק ברחוב אלנבי בתל אביב בו ניתן להפיק חתונה עד 500 איש, ויש בתי כנסת בהם ניתן להפיק אירועים עד 2,000 איש.

דילוג לתוכן